Gratulegojn al Brian Barker kaj al chiuj aliaj kunlaborantoj pro la sukcesoj okaze de la Esperanto-tago

to landa...@yahoogroups.com, info...@yahoogroups.com, gaze...@googlegroups.com

Dum mi pasigis mian tempon che la Universala Kongreso, okazis chio. La 26-an de julio okazis amaso da artikoloj, radiaj kaj televidaj dissendoj pri Esperanto. Laŭ mia kompreno la ĉefa merito pro tio apartenas al Brian Barker sed same grandegan dankon meritas ĉiuj laborantoj pri tiu tago en multaj landoj. La simplaj esperantistoj de la mondo estas fieraj pri vi!

Sume, mi pensas, ke ĉi-jare la Esperanto-tago estis tre sukcesa! Venontan jaron ni faru ankoraŭ pli!

Amike

Renato

renato corsetti

renato....@esperanto.org