Bonvenon al Razeno, nia azia kunlaboranto en la informada teameto -- Re: Jen estas mia propono por vi.

to keller...@gmail.com, LEE Jungkee, Razen Manandhar, Brian Barker, peteroliver, stefano126, 2014-espe...@yahoogroups.com, gaze...@googlegroups.com

Stefano:

|   bv. aldonu Razenon al chiu ebla gazetara, eo-taga labor-retlisto (ne la 'turistaj').

Mi ligis lin al la listo 2014-esperanto-tago (vere mi nur sendigis invitilon, kiun Razeno devas akcepti) kaj al  gaze...@googlegroups.com.

Cetere, Emilio Cid, ĉu vi legas ĉi tiun mesaĝon kaj ĉu vi estas daŭre aktiva pri la gazetara kampanjo?

Amike

Renato

Emilio

to gaze...@googlegroups.com, Vergara
Saluton Renato, kaj dankon pro la demando.

Mi jam skribis al Vergara en la 19a de februaro demandante kiu respondecos pri la chi-jara kampanjo, kaj jam proponante min, se la kampanjo ankorau ne havas respondeculon.

Ghis nun mi ne ricevis respondon.  Mi supozas ke Vergara, kaj ne plu Barbara, estas la estrarano respondeca pri informado, chu ?

amike

Emilio

to gaze...@googlegroups.com, Vergara, Stefan Keller

Emilio:

| Mi supozas ke Vergara, kaj ne plu Barbara, estas la estrarano respondeca pri informado, chu ?

Verŝajne jes, se temas pri la UK. Ĝenerale pri informado ŝajnas al mi, ke respondecas Stefano Keller.

Amike

Renato