Gazetara kampanjo 2014

Emilio

Mar 14, 2014, 12:05:33 PM3/14/14
to gaze...@googlegroups.com
Jam alvenis la tempo por organizi la chijaran gazetaran kampanjon
chirkau la UK

Do mi invitas vin analizi la proponojn de pasintjara kampanjo
http://www.gazetaro.org/2013/, kritiki kaj sugesti shanghojn pri kio ni
povas ripeti, shanghi au plibonigi.

Mi emas ripeti la saman prezenton kaj la saman modelan tekston (kun
simplaj ghisdatigoj).

dankon

Emilio

Renato Corsetti

Mar 14, 2014, 12:33:50 PM3/14/14
to gaze...@googlegroups.com
Bone, Emiljo! Vi informu ankaŭ en Facebook kaj mi informos tra la listoj.

Amike

Renato

Mar 15, 2014, 5:19:52 AM3/15/14
to gaze...@googlegroups.com, stefano126

El la listo ‘informado’ por informo kaj eventuala respondo al espe...@berlin.de.

Amike

Renato

Mar 15, 2014, 11:33:10 AM3/15/14
to info...@yahoogroups.com, gaze...@googlegroups.com
Dankon Ronald pro la cerbumado. Mi respondas per chi tiu listo, sed
invitas homojn, kiuj interesighas pri la kampanjo, alighi al nia listo
gazetaro+...@googlegroups.com

> La ligilo estas fuŝe indikita.
> www.gazetaro.org/2013/ http://www.gazetaro.org/2013/
La ligilon mi sendis ghuste, ghi ankau aperas ghuste en la servilo
yahoo. Mi ne scias kial ghi aperas fushe che vi. Chu aliaj listanoj
vidas ilin fushe ?

> Se oni dezirus havi konsilojn oni devas plenumigi formularon. Tion mi
> ne intencas fari, do mi ne ricevas informojn.

Mi ne intencas uzi formularon chi-jare. Mi decidis tion fari, char lau
mia opinio la informoj (tekstoj, bildoj, aliaj tekstoj) estis disigitaj
tra diversaj paghoj, do mi volis respondi unuope al la homoj. Fakte 43
homoj respondis la formularon kaj ricevis de mi chiujn informojn en la
gepatra lingvo.

Chi-jare mi proponas ke la modela teksto de la kampanjo, la bildoj kaj
tekstoj de la Esperanto-tago, estu en la sama retejo, do chiu
partoprenanto trovos facile chiujn informojn en sia gepatra lingvo.

> Ne estas listo de la atingaĝoj de la antauaj jaroj. Anlmenaŭ ne facile
> videblan.

En la malsupro estas informoj pri la pasintaj jaroj, facile videblaj.
En la jaroj 2009, 2010, kaj 2013 estas la listo de la aperintaj
artikoloj. Mi opinias ke informoj pri pasintaj kampanjoj devas resti en
la malsupro de la pagho, char plej gravas la informoj pri la chi-jara
kampanjo.

> Enira pordo ofte estas la individua prezento de kongresano en loka
> gazeto aŭ radiostacio. La fakto ke Esperantisto el provinco urbeto
> partoprenas grandan kongreson estas mesaĝo por ili.

Ghuste tio estas nia celo, kaj ni ne celas nur malgrandajn urbojn, char
tio povas funkcii ankau en kvartalaj medioj de grandaj urboj.

> [...]
> se oni demandas konatajn aliĝantojn, ĉu ili pretas roli en iomete pli
> profesie preparita mesaĝo, kiu iras celdirektite al la koncernaj

Nia sperto montras ke multaj aktivaj famuloj ech ne legis pri la
kampanjo (char ili jam havas aliajn farendajhojn), kaj novuloj au
nefamaj esperantistoj sukcesis aperigi artikolojn.

> Centra teksto ne utilas
> La situacio kaj la interesoj en la diversaj landoj estas malsamaj,
> Tial centra teksto nur povas esti propono, el kiu oni elektas laŭ la
> landaj bezonoj.

Che http://www.gazetaro.org/2013/teksto2013.htm estas sugesta teksto en
esperanto, kaj chiu tradukanto devas adapti ghin al sia lingvo. La
partoprenanto devas adapti ghin al sia propra kondicho.

> Kongreas temo ne estas konvinka
> Vendi la kongreson al la grandaj, influaj amaskomunikiloj estas
> malfacile, preskaŭ neebla.

Prave. La hokilo estas la partopreno de samurbano en "stranga"
kongreso. Sed kompreneble ni devas informi pri la temo.

> Ne fidi al la landaj asocioj
> Miaj spertoj de la lastaj jaroj estas, ke oni ne povas lasi la taskon
> al la landoj organizoj de UEA.

Prave. Malgrau ke estas kelkaj landaj asocioj, kiuj aktive partoprenis
de la kampanjo, la plejmulto el la rezultoj venis de unuopaj esperantistoj.

Pri la daurigo de la kampanjo, mi ne havas dubojn. Kiom da mono kostus
se oni pagus la publikajhojn listigitajn che
http://www.gazetaro.org/2013/rezultoj2013.htm ?

Chu aliaj sugestoj ?

Emilio