Tawaran Khas

1 view

Abdul Rashid Jaafar

to gayon...@googlegroups.com

Kepada yg masih mencari-cari.

Anak dara 107 tahun mencari suami

12/01/2009 4:01pm

BEIJING 12 Jan. – Seorang wanita berusia 107 tahun yang tidak pernah berkahwin dengan alasan "takut" kini dilaporkan berubah fikiran dan sedang mencari suami sebagai teman hidup.

Wang Guiying berkata, dia bimbang akan menjadi beban kepada anak-anak saudaranya terutama apabila dia tidak lagi mampu melakukan kerja-kerja rumah selepas kakinya patah kira-kira lima tahun lalu.

"Saya sudah berusia 107 tahun tetapi masih belum berkahwin. Apa yang akan terjadi sekiranya saya terus begini tanpa suami?," kata Guiying yang dipetik oleh akhbar Chongqing Commercial Times. - Reuters

Hisham Hamid

to gayon...@googlegroups.com
Ha ha ha!!! Yang ni kelakar bro!..

Hisham Hamid
webmaster
www.gayong-plku.com

Nazrul Hilmi Mohammad

to gayon...@googlegroups.com
Salamx....

Sesuai utk sape2 yg terlepas nak melamar Makcik Wook yg kat Terengganu tu... :-p