Bayaran yuran PLKU kumpulan Gurulatih & Ahli.

muza...@gayong-plku.com

to PSSGM - Pusat Latihan Kajang Utama (PLKU), ahmadmuzamm...@ap.sony.com
Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Dengan amanah yang telah diberikan kepada saya, saya ingin memberi
peringatan kepada kumpulan Gurulatih, ahli dewasa dan ahli bersekutu
supaya menjelaskan yuran2 yang tertunggak sehingga ke hari ini.

Ini adalah untuk memudahkan urusan pembayaran sewa bulanan, bil
elektrik & perbelanjaan2 lain oleh ajk bendahari.

untuk maklumat tunggakan yuran saudara/saudari, sila hantar emel
kepada muza...@gayong-plku.com <exco belanjawan> , atau kepada
sha...@gayong-plku.com <bendahari> untuk maklumat.

Kerjasama & tanggungjawab anda amatlah diharapkan untuk kesenangan
semua pihak.

Terima Kasih.

Ahmad Muzammel
Exco Belanjawan
PSSGM PLKU

Hisham Hamid

to PSSGM - Pusat Latihan Kajang Utama (PLKU)
Thak you for reminding bro.. Will act acvcordingly.

Hisham Hamid