9/ Цитати з настанов Ґарчена Рінпоче від 11.04.11

Кхончок Гелек

to Gar Quotes in Ukrainian
9/
Цитати з настанов Ґарчена Рінпоче від 11.04.11

Для мене в цьому світі існує лише два види істот: мої благодійники
любови та мої доброчинці терпіння. Більшість із них - мої благодійники
любови; вони добросерді й допомагають мені. Деякі намагаються
заподіяти шкоди й створити перепони; це мої доброчинці терпіння.
Доброта всіх добродіїв є рівнісною, і тому моя любов до них такох є
рівнісною. Ймовірно, мої доброчинці терпіння виявляють навіть більше
доброти до мене, бо спонукають мене практикувати параміту терпіння. І
тому я дуже вдячний всім тим, хто не любить мене і змушує приборкувати
мій гнів. Водночас я відчуваю глибоке співчуття до їхніх скорбот, таж
це їм я завдячую практикою параміти терпіння, мої гнів та заздрість
поступово вщухають, отже це мої вчителі. Отже, коли я врешті решт
просвітлюся, й від моїх гніву та заздрості нічого не лишиться, це буде
завдяки їхній доброті. Тому я їх дуже люблю.

Переклад англійською з тибетської (c) 2011 Іни Білер. Всі права
захищені.
Переклад з англійської здійснено з дозволу Іни Білер.
Переклад українською Світлани Поваляєвої, 2011.
Редагування Ярослав Литовченко, 2011.
Допомога у редагуванні Кончок Ґанґа Лгамо.
Ці витяги з учень можуть бути розіслані друзям, але їхнє використання
з будь-якою іншою метою заборонене.
Ви можете допомогти поширенню настанов Рінпоче, розіславши лінк, за
яким можна підписатися на ці нотатки.
http://www.garchen.net/gar-quotes.html
Архів попередніх нотаток Ґарчена Рінпоче:
http://www.garchen.net/gar-quotes-archive.html
Російський переклад
http://groups.google.com/group/gar-quotes-in-russian
Український переклад: