28.

Кхончок Гелек

to Gar Quotes in Ukrainian
Бодгічіта - це не та практика, яку застосовують вряди годи. Бодгічіта
- це все, і попередні практики, і основна практика, і результат
практики. Ви маєте розвивати бодгічіту вдень і вночі, невпинно. Коли
ви прокидаєтеся вночі, не думайте про себе, згадайте про істот,
згадайте про їхні страждання. Ті, хто ще не реалізували природу
розуму, саму реальність, страждають. Хай би якими вони були -
заможними, злиденними, гарними, могутніми, розумними, чи навпаки, без
розуміння того, яким усе є насправді, вони приречені на страждання. Не
забувайте про їхні страждання та плекайте відважну рішучість не
полишати їх, а займатися тією діяльністю, котра допоможе їм
звільнитися від страждань. Завдяки бодгічіті ви збагнете, що не існує
ніякого <<я>>, чіпляння за <<я>> буде знищено, тому що, коли ви думаєте
про інших, ви не думаєте про себе. Врешті решт, <<я>> та <<інші>> - це
усього лише думки. Коли ми розуміємо, що нероз'ємні з іншими, то
починаємо осягати цінність співчуття, бодгічіти.