3/ Цю цитату взято з настанов про Притулок, які Рінпоче дарував кільком рітрітантам в Лапчі, в одній з печер Міларепи.

Кхончок Гелек

to Gar Quotes in Ukrainian
3/

Цю цитату взято з настанов про Притулок, які Рінпоче дарував кільком
рітрітантам в Лапчі, в одній з печер Міларепи.

.... Ґамбопа говорив: <<Якщо ви не практикуєте Дгарму відповідно до
Дгарми, тоді Дгарма сама по собі може стати причиною вашого падіння до
нижчих світів>>. Що ж таке так звані Три Дорогоцінності? Зовнішній
Будда відноситься до всіх будд трьох часів. Зовнішня Дгарма
складається з 84 000 різноманітних вчень Дгарми, котрі проте вміщуются
в поняття любові- доброти і співчуття. Санґа стосується того, хто
плекає любов -доброту і співчуття, щиросердої людини. Звільнившись від
власного страждання, закоріненого у чіплянні за <<я>>, людина здатна й
іншим показати шлях звільнення. Це - Санґа. З прийняттям обітниці
Притулку Три Дорогоцінності також оприявнюються у потоці вашого
розуму. Вони називаються внутрішніми Трьома Дорогоцінностями. Ваше
пробуджене усвідомлення, притомність і пильність - це внутрішній
Будда. Внутрішня Дгарма - ніколи не полишати люблячу доброту і
співчутливість, альтруїстичний розум. Що ж за благо в альтруїстичному
розумі? Він руйнує чіпляння за <<я>>. Коли чіпляння за <<я>> зникає, за
своєю сутністю всі наділені свідомісю істоти є буддами. Владика Будда
говорив: <<Будда є у всіх істотах, але його затьмарюють побічні
забруднення>>. Що це за побічні потьмарення? Всі думки і бентежні
емоції містяться в єдиному оберті свідомості, коренем всіх істот трьох
сфер є самочіпляння. Насправді чіпляння за <<я>> - це просто розумова
фіксація, ментальний спосіб чіпляння за реальність. Тілопа говорив:
<<Сину, не прояви вас сковують, а ваше чіпляння за ці прояви!>> Щойно
будь-яке чіпляння очищене - більше нічого не існує такого, що могло би
затьмарити вашу свідомість. Навіть якщо думки виникатимуть, вони не
скаламутять ваш розум, якщо ви за них не чіпляєтеся. Якщо ж ви
чіпляєтеся за них, вам буде боляче, ніби вас штрикнули шипом, ви
зніяковієте, розгубитесь. Це і називається <<скутістю>>. Ми не скуті
навалою різноманіття думок доти, доки ми за них не чіпляємося. Всім
вам - практикам, рітрітантам, гірським відлюдникам це відомо, але все
ж вислухайте цю мою пораду досвіченої людини. Я пережив багато
страждань і труднощів, і з них отримав свій досвід. Адже сказано:
<<Хворий з досвідом - найкращий лікар>>.

http://www.facebook.com/notes/drikung-community-ratnashri-ukraine/gar-quotes-message-180311-заметки-гарчена-ринпоче-от-180311/204420276252565

Переклад англійською з тибетської (c) 2011 Іни Білер. Всі права
захищені.
Переклад з англійської здійснено з дозволу Іни Білер.
Переклад українською Світлани Поваляєвої, 2011.
Редагування Ярослав Литовченко, 2011.
Допомога у редагуванні Кончок Ґанґа Лгамо.
Ці витяги з учень можуть бути розіслані друзям, але їхнє використання
з будь-якою іншою метою заборонене.
Ви можете допомогти поширенню настанов Рінпоче, розіславши лінк, за
яким можна підписатися на ці нотатки.
http://www.garchen.net/gar-quotes.html
Архів попередніх нотаток Ґарчена Рінпоче:
http://www.garchen.net/gar-quotes-archive.html
Російський переклад
http://groups.google.com/group/gar-quotes-in-russian
Український переклад: