ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κων/νος Βαγ

to fylladio...@googlegroups.com
Αγαπητά μέλη,

χαίρετε! Απ' ό,τι βλέπω εξακολουθώ να μπορώ να στείλω μήνυμα στην Ομάδα και κατ' επέκταση σε εσάς, αλλά δεν μπορώ να δημιουργήσω καινούρια σελίδα. Υπάρχει μια ασάφεια στο πότε σταματά η δυνατότητα "ανεβάσματος" υλικού, αλλά ούτως ή άλλως εμείς θα ανεβάζουμε στο εξής στον ιστότοπο που υπέδειξα από την προηγούμενη εβδομάδα: https://sites.google.com/site/fylladioorthrou/.

Επαναλαμβάνω ότι για το κατέβασμα των φυλλαδίων πατάμε "Αρχεία" και μας εμφανίζονται κατανεμημένα σε μηνιαίους φακέλους απ' όπου τα κατεβάζουμε όπως συνήθως.

Το καινούριο στοιχείο, ο σκοπός του παρόντος mail, είναι ότι μπορεί μεν να μην υπάρχει η δυνατότητα να σας αποστέλλονται τα Φυλλάδια με mail, όπως μέχρι τώρα (τουλάχιστον δεν έχω βρει προς το παρόν τέτοια ρύθμιση) ΑΛΛΑ μπορείτε να επιλέξτε την ρύθμιση "Εγγραφή στις αλλαγές" και όταν θα υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στον ιστότοπο (στην περίπτωσή μας όταν ανεβαίνει το καινούριο Φυλλάδιο) θα ενημερώνεστε για την αλλαγή αυτόματα με mail.

Ευτυχώς μπορώ ακόμα να ενημερώνω τα μέλη για αλλαγές και νέα μέσω της Ομάδας, όπως τώρα, που νομίζω ότι θα διαρκέσει μέχρι και(;) τον Ιανουάριο.

Τα Φυλλάδια, λοιπόν, της προσεχούς Κυριακής εδώ.
Για απορίες kwnstan...@gmail.com

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.
Κωνσταντίνος