Όρθρος Κυριακής 3-10-10 Β΄ ΛΟΥΚΑ

Κων/νος Βαγ

to fylladio...@googlegroups.com
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητά μέλη,

η Google, όπως πληροφορούμαι από ένα μήνυμα που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της Ομάδας μας (δεν ξέρω αν εμφανίζεται και στα απλά μέλη ή μόνο στον διαχειριστή), προτίθεται να διακόψει την λειτουργία των Ομάδων (Google Groups) από το Νοέμβριο. Παράλληλα προτείνει κάποιους άλλους τρόπους προκειμένου να ανεβαίνουν τα αρχεία από τους ενδιαφερόμενους. Θα προσπαθήσω να βρω τον καταλληλότερο τρόπο και τόπο ώστε να μην διακοπεί το ανέβασμα των Φυλλαδίων. Ούτως ή άλλως, όμως, μέχρι να οριστικοποιηθεί ο διαδικτυακός τόπος που θα μας φιλοξενήσει, τα φυλλάδια θα σας στέλνονται με απλό mail. Aν κάποιο μέλος έχει να μου προτείνει κάτι που έχει δοκιμάσει, π.χ. δημιουργία blog, και είναι ευχαριστημένος-η από την λειτουργία του, ας μου στείλει mail στο kwnstan...@gmail.com. Προτεραιότητά μου, πάντως, είναι ο όποιος καινούριος δίαυλος επικοινωνίας μας να είναι όσο το δυνατόν απλούστερος στην λειτουργία του και να απαιτεί όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο ενασχόλησης. Άλλωστε, η μόνη μου έννοια είναι το ανέβασμα των Φυλλαδίων, για σας αφενός, και αφετέρου για πολλούς ακόμη χρήστες, που δεν είναι μεν εγγεγραμμένα μέλη αλλά, όπως ξέρετε, έχουν την δυνατότητα και κατεβάζουν το φυλλάδιο απ' την Ομάδα.

Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος

3-10-10.doc
3-10-10 κανονικό κείμενο.doc