ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!! Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Κων/νος Βαγ

to fylladio...@googlegroups.com
Αγαπητά μέλη και αναγνώστες του Google Group "Φυλλάδιο Όρθρου",

σας ανακοινώνω ότι η νέα μας διαδικτυακή στέγη θα είναι εδώ: https://sites.google.com/site/fylladioorthrou/

Είναι ένας ιστότοπος της Google, ομώνυμος του Group, στον οποίο θα ανεβαίνουν τα Φυλλάδια των Κυριακών. Απ' ό,τι έχω δει μέχρι τώρα, ΔΕΝ μπορώ μέσω του site αυτού να σας στέλνω τα αρχεία αυτόματα. Πρέπει να τα κατεβάζετε μόνοι σας. Για να τα κατεβάζετε χρειάζεται απλώς, αφού μπείτε στην αρχική σελίδα, να πατήσετε "Αρχεία" και θα εμφανιστούν μπροστά σας χωρισμένα σε φακέλους ανά μήνα. Ήδη ανέβασα το αυριανό για δοκιμή και νομίζω ότι όλα πάνε καλά. Αν κάποιος δεν μπορεί να το κατεβάσει ας επικοινωνήσει μαζί μου. Το mail μου: kwnstan...@gmail.com.

Για τυχόν Ανακοινώσεις υπάρχει πάνω από τα "Αρχεία" άλλη σελίδα όπου θα δημοσιεύονται.

Η εμφάνιση του site μπορεί να αλλάξει καθώς πειραματίζομαι με διάφορες εμφανίσεις. Πάντως η ονομασία θα παραμείνει βέβαια η ίδια.

Για οποιαδήποτε ιδέα, πρόταση ή ό,τι θα μπορούσε να βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του site στείλτε μου mail.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.
Κωνσταντίνος