no voy en esta ocasión

0 views
Skip to first unread message

Esteban

unread,
Feb 21, 2011, 2:00:09 PM2/21/11
to Futbito Santa Clara
Lo siento, pero este jueves no puedo asistir al partido.-
Reply all
Reply to author
Forward
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.
0 new messages