Apple Watch i ustawianie tarczy zegara?

1 view

Mariusz Nowak

to Fu...@googlegroups.com
Witajcie jak mogę w Apple Watch zmienić wyświetlane wiadomości?

Mam na przykład: pogodę potem coś co gada jako AKT potem godzinę potem
minutnik i na końcu ile czego w ruchu zrobiłem.

Jak coś zastąpić czymś innym i jak przesunąć to w porządanej kolejności?

Pokazuje mi to po jednym wciśnięciu koronki.

I może jeszcze ktoś wie jak po wciśnięciu dwa razy koronkę mam aplikacje
i czy da się zmienić ich kolejność?

Pozdrawiam, Mariusz Nowak

Andrzej Borowski

to Fu...@googlegroups.com
Rozumiem że chodzi ci o coś co się (nie wiedzieć czemu) nazywa
komplikacje czyli skróty do apek i inne informacje umieszczane na
tarczy. nie mam go w tej chwili, bo oddałem żonie, ale wydaje mi się, że
gestem pionowym trzeba wybrać "dostosuj tarczę zegara, kliknąć w
stosowną tarczę na liście która się ukaże i pozmieniać co trzeba, albo
zrobić to na telefonie w aplikacji watch. jakby co, mogę sprawdzić i
dokładnie opisać, ale jutro, lecz myślę, że skoro takiej nierozgarniętej
istocie jak ja się udało to i ty na pewno się znajdziesz.

Mariusz Nowak

to Fu...@googlegroups.com
Dzięki rzeczywiście z poziomu aplikacji na iPhonie poszło znacznie łatwiej i szybciej niż z poziomu Apple Watch
Mariusz