Sprzedam Macbooka Ari

1 view

Piotr Witek

to fu...@googlegroups.com
Hej!

Ponieważ w tym roku Mikołaj zawitał do mnie nieco prędzej, aktualnie mam do sprzedania mojego dotychczasowego MacBooka Air. Pomyślałem, że zanim wystawię aukcję na Allegro, wcześniej zaproponuję go Wam.

Jest to komputer z roku 2017, w najmocniejszej na tamten czas standardowej konfiguracji. Posiada ekran o przekątnej 13 cali, dysk 512 GB SSD, procesor Intel Core i7, 8 GB pamięci RAM oraz Gniazdo zasilania MagSafe. Jest w tak dobrym stanie, że nawet zasilacz posiada jeszcze folie na obudowie. Więcej szczegółów technicznych mogę podesłać na życzenie.

Proponuję cenę na poziomie 1500 zł. Koszt dostawy kurierem wezmę na siebie.

Gdyby ktoś z Was był zainteresowany, poproszę o informację na priv.

Pozdrawiam - Piotr
--
"Trzeba cholernie bogatej wyobraźni, żeby jako tako dorównać rzeczywistości."
Zajrzyj do Mojej Szuflady

Piotr Witek

to fu...@googlegroups.com
Hej, Hej! Temat nieaktualny. :)