Latarka w Iphone, pytanie.

Dorota

to fu...@googlegroups.com
    Witajcie,

Takie  nałe pytanko mam. Latarki nie używam z wiadomych względów, ale z
ciekawości, włączyłam ją w centrum sterowania i nie wiedziałam jak
wyłączyć. Oczywiście wyłączyłam ją, ponownie wchodząc do centrum
sterowania. Ale zainteresował mnie taki fakt. Czy jest jakiś skrót, czy
gest, żeby można było ową latarkę uruchamiać "na żądanie? Bo przez
centrum, to trochę droga na około. Nawiasem mówiąc, to taka latarka,
zżera baterię błyskawicznie, więc "po ciemku" długo sobie nie połazisz,
hehe. Telefonik Ósemka i system, ostatni możliwy dla tego modelu.

Serdecznie pozdrawiam,

Dorota

wojciec...@gmail.com

to Fu...@googlegroups.com
Dzień dobry,

Latarkę najwygodniej jest włączać i wyłączać na wstępnym ekranie, na tym, który uruchamia się po pierwszym wciśnięciu klawisza Początek lub w nowszych modelach - klawisza bocznego. Na tym ekranie mamy podany czas, datę, powiadomienia oraz szybki dostęp do włączania i wyłączania latarki oraz do aparatu fotograficznego.

Serdeczności,
Wojtek Maj
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/Funio/8a60fbac-b735-ae28-51c5-8aae0af82485%40o2.pl.

Roman Hojny

to Fu...@googlegroups.com
Hej! Skrótu takiego w systemie nie ma, ale oczywiście samodzielnie taki
skrót można sobie zrobić.

Dorota

to Fu...@googlegroups.com
Witaj,
dzięki za radę, ale znalazłam równie proste rozwiązaniie. ładnie proszę Siri, żeby mi włączyła, albo wyłączyła latarkę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałych świąt i równie wspaniałego nadchodzącego roku i wielu następnych.

Dorota

Wysłane z iPhone'a

> [...]
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.

wojciec...@gmail.com

to Fu...@googlegroups.com
O, faktycznie, znakomity pomysł. Często najoczywistsze rozwiązania nie przychodzą mi do głowy...

Serdeczności,
Wojtek Maj

to Fu...@googlegroups.com

Witaj,

Owszem, była ta latarka w rogu, ale z chwilą startu telefonu, świeciła całą  mocą, bez mojej interwencji. Teraz mam ją jak zwykle wyłączoną w centrum sterowania, ale kiedy powiem Siri, żeby włączyła, to mi melduje że się robi i latarka świeci. Potem, proszę ją, żeby wyłączyła i mam, co chcę.

Serdecznie pozdrawiam,

Dorota

W dniu 22.12.2023 o 17:57, Adrian pisze:
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Funio” w Grupach dyskusyjnych Google.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.

Roman Hojny

to Fu...@googlegroups.com
Hej! Jak najbardziej rozwiązanie z Siri jest ok, ale gdyby ktoś chciał
to poniżej przesyłam linki do skrótów, każdy może sobie taki skrót
zainstalować (trzeba najpierw w ustawieniach zezwolić na instalację
skrótów) i można oczywiście dodać go do ekranu głównego. Będą 2 skróty:
1 na wyłączenie latarki:
https://www.icloud.com/shortcuts/c8c97d1498db4988a5566d84ec4e13c7
Włączenie latarki:
https://www.icloud.com/shortcuts/0b8f9726d4d346878ab2c809b6303aae

Tomasz Kubiński

to Fu...@googlegroups.com
Witam,
jestem zainteresowany skrótem do zlokalizowania określonego przedmiotu w aplikacji Znajdź. Nie udaje mi się odnaleźć takiej pozycji podczas tworzenia skrótu.
Czy da się taki stworzyć?
--
Pozdrawiam, Tomasz

> [...]
>
> Hej! Jak najbardziej rozwiązanie z Siri jest ok, ale gdyby ktoś chciał to poniżej przesyłam linki do skrótów, każdy może sobie taki skrót zainstalować (trzeba najpierw w ustawieniach zezwolić na instalację skrótów) i można oczywiście dodać go do ekranu głównego. Będą 2 skróty: 1 na wyłączenie latarki:

Dorota

to Fu...@googlegroups.com
Witaj,

dzięki za skróty. Przydadzą się na pewno, od przybytku, głowa nie boli.

Pozdrawiam serdecznie,

Dorota