Test

adam...@onet.pl

Feb 22, 2024, 7:14:16 AMFeb 22
to Fu...@googlegroups.com
Test.

wojciec...@gmail.com

Feb 22, 2024, 8:04:34 AMFeb 22
to Fu...@googlegroups.com
Adam,

Wydaje mi się, że nie otrzymasz swojej wiadomości, wysłanej jako test do grupy, w większości przypadków, bowiem, wiadomości własne nie są odsyłane, aby nie zagracać poczty. Jeśli, jednak, otrzymałeś tę wiadomość ode mnie to znaczy to, że test był udany.ó

Serdeczności,
Wojtek Maj

Feb 22, 2024, 9:18:27 AMFeb 22
to Fu...@googlegroups.com
To ja napisałem, że by też zobaczyć że lista działa.
https://groups.google.com/d/msgid/Funio/002501da658f%24abdfcab0%24039f6010%24%40gmail.com.