Jaki iPad kupić i gdzie?

Kaz Psi

Feb 22, 2024, 2:00:46 PMFeb 22
to Funio
Chce kupić iPada i nie mogę zdecydować którego, dziewiątej czy dziesiątej generacji. Czytałem o jednym i drugim i wychodzi na to, że pasuje mi dziewiątka 256 Giga Z łącznością tylko WiFi. Czy może mi ktoś podpowiedzieć, którego iPada, czy który będzie mi bardziej przydatny? Również gdzie mogę kupić coś w promocji.
Pozdrawiam, Kaz.
——

sq9hht

Feb 23, 2024, 5:27:30 AMFeb 23
to Fu...@googlegroups.com
Czołem.

Nie tak dawno kupiłem Ipada 9gen i uważam, że to nie jest zły wybór. Co
prawda porównując go z Ipadem pro pierwszej generacji, który jest duużo
starszy to i tak uważam, że Pro jest znacznie lepiej spasowany, taki
jakiś solidniejszy.

Ale ipad 9 jest ok.

Ja kupiłem przez allegro od Lantre.

Wszystko nowe z gwarancją itd.

Kaz Psi

Feb 23, 2024, 6:39:02 AMFeb 23
to Fu...@googlegroups.com
No cześć Paweł. A ile miał Giga dysk? I ile zapłaciłeś? A może masz Linka do tej aukcji?
Pozdrawiam, Kaz.
——

> Wiadomość napisana przez sq9hht <sq9...@wp.pl> w dniu 23.02.2024, o godz. 11:27:
>
> Czołem.
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
> Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/Funio/76462667-fe4c-4d98-85cd-dc9122edf34b%40wp.pl.

sq9hht

Feb 23, 2024, 8:06:09 AMFeb 23
to Fu...@googlegroups.com
    Ja kupiłem 64gb bo mnie więcej nie potrzeba, ale rzecz jasna były
też inne warianty.

A co do ewentualnej aukcji

Podaję nr, wystarczy go wpisać w wyszukiwarce allegro. Ale muszę
powiedzieć, że na tą chwilę, nawet wersja 64gb to już ponad 200zł więcej
niż ja płaciłem.

A cena za 256gb jest już dość kosmiczna.

13446391101

Kaz Psi

Feb 23, 2024, 11:17:09 AMFeb 23
to Fu...@googlegroups.com