Nieprawidłowo działający gest

Sławomir Grabski

to Fu...@googlegroups.com
Witajcie, od ostatniej aktualizacji zauważyłem że gest wstecz bardzo źle działa, kiedyś wystarczyło zrobić delikatnie Z I można było przejść do poprzedniej strony lub wyjść z wiadomości. Teraz zdarza się że po trzech razach się nie da. Jest to bardzo uciążliwe. Czy mieliście coś podobnego mam iPhona 15

Wojciech Maj

to Fu...@googlegroups.com
Witam,

Nie potwierdzam podobnej sytuacji u mnie: iOS 17.2, iPhone 13 mini.
Pozdrawiam,
Wojtek Maj