Uaktywująca się interpunkcja

Dorota

Feb 11, 2024, 8:42:07 AMFeb 11
to fu...@googlegroups.com
Witajcie Funiowicze,

takie dla mnie dziwne zjawisko, napotkałam w Iphone 8. Normalnie, VO nie
czyta interpunkcji w komunikatach i nazwach aplikacji. Nie mam pojęcia,
przy jakich czynnościach na Iphone, nagle zaczyna czytać, wszelkie
występujące znaki interpunkcyjne. Nie znalazłam sposobu, żeby powrócił
do stanu normalności, oprócz wyłączenia i powtórnego uruchomienia. Może
mi ktoś podpowie, jaka operacja na telefonie, skutkuje czytaniem przez
VO znaków interpunkcyjnych? i jak się tego zjawiska pozbyć, bez restartu
telefonu?

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję,

Dorota