Jak wysłać maila z załącznikiem za iPhone'a

u Nowakowski

May 21, 2024, 4:18:46 AMMay 21
to 'Maciej Funio
Chciałem wysłać maila i za łączyć załącznik plik PDF którego które mam na iPhonie na one drive je i nie bardzo wiem jak to robić czy ktoś może mi krok po kroku to wytłumaczyć!
Behemot pozdrawia!Wysłane z iPhone'a

Wojciech Maj

May 22, 2024, 12:16:30 AMMay 22
to Fu...@googlegroups.com
Aby wysłać plik pocztą e-mail z iPhone, można odnaleźć ten plik tam, gdzie się znajduje, a następnie, muskając jednym palcem pionowo, znaleźć opcję "udostępnij" iazatwierdzić ten wybór dwukrotnym dotknięciem ekranu jednym palcem na środku. Następnie, w dole ekranu należy dotknąć iPhone, po czym muskać palcem na środku ekranu poziomo, odczytując dostępne opcje udostępniania, aż znajdziemy pozycję "e-mail". Zatwierdzamy ten wybór dwukrotnym dotknięciem ekranu na środku jednym palcem. Otworzy się nowa wiadomość z załączonym wskazanym przez nas plikiem. Oczywiście, może to być plik pdf. Teraz wypełniamy wymagane pola adresu, tematu, ewentualnie wprowadzam jakąś treść i na koniec wysyłamy tak przygotowaną wiadomość.
Pozdrawiam,
Wojtek Maj

> Wiadomość napisana przez u Nowakowski <s.nowak...@gmail.com> w dniu 21.05.2024, o godz. 10:18:
>
> Chciałem wysłać maila i za łączyć załącznik plik PDF którego które mam na iPhonie na one drive je i nie bardzo wiem jak to robić czy ktoś może mi krok po kroku to wytłumaczyć!
> Behemot pozdrawia!Wysłane z iPhone'a
>
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
> [...]

Stanisław Nowakowski

May 22, 2024, 12:41:25 AMMay 22
to Fu...@googlegroups.com, Wojciech Maj

witaj wojtku! tak jak piszesz zrobiłem, bo wcześniej udostępniałem pliki, ale to nie jest jak na kompie jako załącznik, tylko wysyłam link do pobrania danego pliku, a mnie chodziło o to by to był mail z załącznikiem! chyba że się nie da! dzięki!