Iphone 8 pytanie

Slawomir Wysokinski

Mar 14, 2024, 2:57:02 PMMar 14
to Fu...@googlegroups.com
Dzień dobry. Czy można jakoś wyłączyć w tym modelu takie specyficzne stukanie wewnątrz aparatu przy przemieszczaniu się po menu? Myślałem że odpowiada za to włączenie wibracji w dostępności ale wtedy nie działają w ogóle wibracje, ale tego bym nie chciał. Nie lubię nadmiaru bodźców.
Pozdrawiam - Sławek

Roman Hojny

Mar 15, 2024, 4:27:28 AMMar 15
to Fu...@googlegroups.com
Na pewno jest to jakaś haptyka. Udaj się do: Ustawienia/dostępność/Voiceover/dźwięk/dźwięki haptyka Tam znajdziesz nagłówek haptyka i tutaj tę haptykę wyłącz, albo jak chcesz mieć ją włączoną to poniżej jest lista czynności i dla każdej z nich z osobna możesz haptykę włączać, czy wyłączać.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Funio” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.

Slawomir Wysokinski

Mar 15, 2024, 1:28:45 PMMar 15
to Fu...@googlegroups.com