Problem z powiększeniem

Basia Kaszub

Apr 14, 2024, 10:38:07 AMApr 14
to Fu...@googlegroups.com
   Cześć

 Mam pytanie dotyczące powiększania na telefonie apple.
Kiedy kupuje bilet na aplikacji Koleo, to otrzymuje go na e-maila.
podczas kontroli jestem proszona o powiększenie załącznika,
i tutaj jest problem bo nie wiem jak to się robi.
Z góry dziękuje za podpowiedzi.

 Serdecznie pozdrawiam Basia

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie antywirusowe AVG.
www.avg.com

Piotr Witek

Apr 18, 2024, 5:34:18 PMApr 18
to Fu...@googlegroups.com
Hej!

Ja ci nie podpowiem, bo sam nie używam powiększenia. Poza tym, to nie tylko kwestia powiększenia ale także wyśrodkowania kodu.

Dlatego polecam ci otwieranie biletu w aplikacji Koleo. Tam kod jest wyśrodkowany i niczego nie trzeba powiększać. Ja zawsze tak robię.

Pozdrawiam - Piotr
--
"Trzeba cholernie bogatej wyobraźni, żeby jako tako dorównać rzeczywistości."
Zajrzyj do Mojej Szuflady

Wiadomość napisana przez Basia Kaszub <baka...@gmail.com> w dniu 14.04.2024, o godz. 16:38:
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/Funio/2194d70a-015e-a6d9-fd2e-40a36f0bcf22%40gmail.com.

Basia Kaszub

Apr 25, 2024, 4:18:55 AMApr 25
to Fu...@googlegroups.com
   Cześć

 Dzięki za odpowiedź, i za poradę
ja zawsze otwierałam bilety w e-mailu.

Pozdrawiam serdecznie Basia

Roman Roczen

Apr 25, 2024, 4:24:57 AMApr 25
to Fu...@googlegroups.com
To był 1 z pierwszych moich zachwytów nad Koleo. Pokazywanie biletów. Do
"Koleo" wiecznie było coś. A to za mały, a to że przesunąć, a to, że
kontroler nie powinien dotykać mojego telefonu itd.

A jak odkryłem możliwość dodania biletu do portfela (Iphone) i to że
wtedy bilet mam w powiadomieniach, kontrola biletu jest czyściutką
przyjemnością.

Umykaj od biletów w pdf.

Pozdrawiam.

Roman