Dwa urządzenia i Voiceover

mik...@o2.pl

May 1, 2024, 9:55:59 AMMay 1
to fu...@googlegroups.com

Witajcie,

Chodzi o aplikacje Coffe link do sterowania ekspresem do kawy Delonghi i klimatyzator przenośny AC i aplikację TCL Home.

W przypadku ekspresu nie ma możliwości ustawienia parametrów parzonej kawy za pomocą aplikacji. Po dodaniu do ulubionych i kliknięciu w określoną kawę muszę przeładować gadacza, aby było można uruchomić proces parzenia kawy.

Może ktoś ma podobne doświadczenia? Prawdopodobnie jedyne, na co mogę liczyć to poprawienie interfejsu przez dewelopera.

W przypadku klimatyzatora przenośnego poza włączeniem nie mogę ustawić innych parametrów, np. temperatury chłodzenia czy trybu pracy wentylatora, chociaż te parametry można ustawić za pomocą panelu dotykowego.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami i aplikacjami do nich?

Dodam, że mam iPhone 14 max pro i najnowszą wersję systemu.

Pozdrawiam, Mikołaj Kamiński