dwa iPhone'y pod jednym Apple ID i odbieranie połączeń jak to ustawić?

Kamil Żak

to Fu...@googlegroups.com

Witajcie. Kolejne pytanie z mojej nowej serii pod tytułem nowy drugi iphone.

Otóż do starszego iPhone’a 5s załączyłem inną kartę sim, z innym numerem telefonu niż poprzedni oczywiście. Mój numer główny, ten który był w iphonie 5s powędrował do nowego iPhone 8. Do tej pory miałem tylko jednego iPhone’a i drugim urządzeniem był iPod, więc chciałem żeby połączenia telefoniczne, iMessage, sms i facetime szły na oba urządzenia ot takie ułatwienie. Teraz, gdy mam 2 numery, chciałbym aby było to ustawione tak, że gdy ktoś dzwoni na numer pierwszy, to niech dzwoni tylko ten konkretny iPhone, do którego ktoś dzwoni przez połączenie telefoniczne. Jeśli ktoś zadzwoni na drugi numer, to niech dzwoni tylko ten drugi… jak to zrobić, z ewentualnym zachowaniem dzwonienia facetime na wszystkich urządzeniach jednocześnie? Chodzi o to, że jeśli dzwoni do mnie ktoś na jakiś numer, żebym mógł wiedzieć, że ten ktoś dzwoni na konkretny numer, a nie na ten drugi, natomiast  w przypadku facetime jest mi to już obojętne, które urządzenie zadzwoni, czy będą to wszystkie, czy konkretne. Na iphone 5s mam iOS 10, na 8 mam oczywiście najnowszy 11.3.1.

Pozdrawiam

Kamil Żak

Mirek Kaltenboeck (dom)

to Fu...@googlegroups.com

Ustaw sobie różne dzwonki dla obydwu urządzeń.

Pozdrawiam

Mirek

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Funio” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.

Kamil Żak

to Fu...@googlegroups.com
Już znalazłem stosowne opcje. 2 dzwonki to nie to, o co mi chodzi. Teraz jest już tak, jak chcę. `Ktoś dzwoni na messengera, to dzwonią wszystkie podpięte urządzenia. Ktoś dzwoni na plusa dzwoni iPhone z kartą plusa. Ktoś dzwoni na NJU Mobile, dzwoni iPhone z kartą NJu. Ktoś dzwoni na facetime, dzwonią wszystkie podpięte do apple id urządzenia.
Pozdrawiam
Kamil Żak

Wysłane z iPhone'a

Wiadomość napisana przez Mirek Kaltenboeck (dom) <mk....@op.pl> w dniu 08.05.2018, o godz. 18:22:

Adam Ostrowski

to Fu...@googlegroups.com
Cześć,

Generalnie, jeśli jesteś poza siecią Wi-Fi, to połączenia przychodzące są tylko na tym urządzeniu na którego numer ktoś dzwoni. Gdy jesteś w zasięgu Wi-Fi i oba iPhone są w niej zalogowane, połączenie idzie na oba. Można tą funkcją zarządzać - ustawienia/ telefon/ inne urządzenia otoczenie. W tym miejscu możesz ustawić czy i na które urządzenia połączenie ma być udostępniane. Wiadomości SMS przychodzą tylko na jednego iPhone, iMessage często wskakują na oba numery jednocześnie. W przypadku FaceTime, w jego ustawieniach można dodawać i kasować numery oraz adresy które mają być w tej usłudze aktywne.

Niestety, jeśli chodzi o listę póączeń oraz historię, jest ona synchronizowana i nigdy nie wiadomo na który numer było połączenie, to jest chyba najbardziej upierdliwe. Od pewnego czasu mam jeszcze pewną przypadłość, gdy telefon dzwoni, VO anonsuje mi że dzwoni Kowalski, gdy skończy dzwonić, w historii mam tylko numer xxx xxx xxx a nie informację, że dzwonił Kowalski. Nie pamiętam wszystkich numerów, więc często nie identyfikuję osób które dzwoniły.

Pozdrawiam
Adam

Wysłane z iPhone'a

Wiadomość napisana przez Mirek Kaltenboeck (dom) <mk....@op.pl> w dniu 08.05.2018, o godz. 18:22:

Jacek Rogalski

to Fu...@googlegroups.com
adam pisze-
jeśli chodzi o listę póączeń oraz historię, jest ona synchronizowana i nigdy nie wiadomo na który numer było połączenie, to jest chyba najbardziej upierdliwe

jr- dokładnie tak ...ale jak to odseparować ....czyżby tylko  zmiana apple ide??
pzdr jr

Kamil Żak

to Fu...@googlegroups.com

Właśnie, też trafiłem na ten problem w troszeczkę innym wydaniu.

Powiedzmy, że mam zapisany w obu telefonach kontakt Kamil Żak. W jednym przypadku z telefonu a do b, gdy dzwoni telefon a, to w historii telefonu b wyświetla się kamil Żak, natomiast w drugą strone już nie, co jest strasznie irytujące. Kolejne pytanie

Mam na iPhonie 5s iOS 10 i chyba uruchomię odtworzenie iPhone’a 8 w iTunes. Jak przenieść smsy i wiadomości iMessage ze starszego telefonu na nowy i te takie podstawowe ustawienia, co i gdzie ma być na ekranie, a reszty już nie?

Pozdrawiam

Kamil Żak