pjłacenie za pomocą applwatch!

Stanisław Nowakowski

to 'Maciej Kuchta' via Funio

witam pisałem już o tym moim problemie na pomoc24, ale bez odzewu! otrzymałem z banku nową kartę płatniczą. starą usunołem z portwela na ifone12.mini. wprowadziłem nową, ale na zegarku pozostała stara karta! gdy w aplikacji watch chciałem dodać nową kartę to otrzymałem komunikat, że ta karta już jest w portwelu! co radzicie?

Janusz Rutkiewicz

to Fu...@googlegroups.com, Stanisław Nowakowski
należy wprowadzić na iphone nie tyle kartę, ale numer cv i ją aktywować
bo jak pewnie widzisz, karta ma ten sam numer.
teraz usuwasz to co było na zegarku i z poziomu watch na iphone wysyłasz
ponownie nowy sposób płacenia w postaci nowej karty.

W dniu 2023-12-23 o 08:54, Stanisław Nowakowski pisze:
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Funio” w Grupach
> dyskusyjnych Google.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej
> wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
> Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, otwórz
> https://groups.google.com/d/msgid/Funio/68335989-ff84-4f20-b524-a57939c8b5dd%40gmail.com
> <https://groups.google.com/d/msgid/Funio/68335989-ff84-4f20-b524-a57939c8b5dd%40gmail.com?utm_medium=email&utm_source=footer>.

wojciec...@gmail.com

to Fu...@googlegroups.com

Takie objaśnienie podaje Wsparcie Apple:

Jak zmienić kartę domyślną usługi Apple Pay na zegarku Apple Watch

1.     Na telefonie iPhone otwórz aplikację Apple Watch.

2.     Na karcie Mój zegarek stuknij opcję Portfel i Apple Pay.

3.     W obszarze Wartości domyślne transakcji stuknij opcję Domyślna karta.

4.     Stuknij kartę, aby ustawić ją jako domyślną kartę.

Pozdrawiam,

Wojtek Maj