Znikające kontakty w iPhonie

1 view

Mariusz Nowak

Jun 5, 2024, 4:00:41 AMJun 5
to Fu...@googlegroups.com
Witajcie!

Czy ktoś wie jaki mógł być powód znikających kontaktów telefonicznych?

Nie wiem kiedy i chyba samoistnie włączyły mi się kontakty gmail i
oprócz telefonów miałem również adresy mail z gmaila; po wyłączeniu
kontaktów gmail zauważyłem braki kontaktów telefonicznych, które
wcześniej były, mam uruchomione kontakty icloud i niestety chyba się nie
zsynchronizowały, bo niektórych dalej tam nie ma.

Zna ktoś powód tego zachowania, a najlepiej jak odzyskać utracone kontakty?

A może w ustawieniach iPhone w kontaktach wyłączyć kontakty icloud i
wówczas powrócą te, które były w pamięci iPhone?

Pozdrawiam, Mariusz Nowak