Znowu o słuchawkach pewien dylemat

1 view

Adam Lipka

to fu...@googlegroups.com
            Witajcie!

Czy dobrze pamiętam, bo widziałem gdzieś na jakiejś liście, że ktoś
polecał fajne słuchawki do rozmawiania przez telefon i nie tylko. Chodzi
mi o słuchawki pokroju aftershoksów, które mi się w głupi sposób
zepsuły, byłem z nich zadowolony, może bym coś innego przetestował
równie dobrego o podobnej jakości a nieco tańszego.

Mam iphone 13 mini i przyzwyczaiłem się podczas dnia działać cały czas
na słuchawkach, do muzyki wiadomo są lepsze ale do czynności codziennych
Aftershoksy się sprawdzały bezbłędnie. Może i bym je znów kupił gdybym
jakieś na alegro wyklikał w promocyjnej cenie, a może jest coś równie
dobre, a może ciut lepsze to dlaczego tego nie przetestować? Może ktoś
rozsądnie doradzi a może podrzuci jakieś fajne rozwiązanie?

Pozdrawiam, Adam Lipka

Stanisław Gromysz

to via Funio
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/Funio/d37b4ae0-da58-4920-b3c4-d6a9d8247ee5%40o2.pl.

wojciec...@gmail.com

to Fu...@googlegroups.com
Dzień dobry,

Obecnie sporo jest takich słuchawek, o jakich mówisz. Są to słuchawki, działające na zasadzie przewodnictwa kostnego. Jedną z tańszych opcji są słuchawki Vidon Pro, które powinieneś móc kupić za jakieś 330 zł (nowe), ale myślę, że to nie najniższa cena porządnych słuchawek tego rodzaju. Jakiś czas temu kupiłem sobie za 200 zł słuchawki tego typu firmy Lenovo i są bardzo przyzwoite. Ważne przy tym wyborze jest to, żeby miały porządne mikrofony, skoro chcesz z nich korzystać na bieżąco przy krzątaniu się po domu, a zresztą także na zewnątrz takie słuchawki są znakomitym rozwiązaniem, także do rozmów z innymi. Może - jeśli masz taką możliwość - zajrzyj do jakiegoś sklepu typu Media Expert, Euro AGD czy coś w tym guście.

Pozdrawiam,
Wojtek Maj

Rafał Kiwak

to Fu...@googlegroups.com
Te moje nieco tańsze, chociaż okularki też kuszą. Jak by jeszcze
odrobinę dłużej na baterii działały, to było by pięknie, no ale nie
można mieć wszystkiego.
Oczywiście o Razera mi chodzi.
--
Rafał Kiwak

Rafał Kiwak

to Fu...@googlegroups.com
Ile te Vidon Pro, działają na baterii?
--
Rafał Kiwak

Andrzej Borowski

to Fu...@googlegroups.com
tyle, że okulary razera nie wykorzystują przewodnictwa kostnego - są to
okulary z głośniczkami.

Rafał Kiwak

to Fu...@googlegroups.com
Polecane przeze mnie słuchawki też nie wykorzystują przewodnictwa kostnego.
--
Rafał Kiwak