jeszcze w sprawie kontaktów

Mariusz Nowak

Jun 5, 2024, 5:02:19 AMJun 5
to Fu...@googlegroups.com
Przypomniało mi się, że kiedyś był programik pozwalający eksport
kontaktów do pliku, a następnie inport ich na nowym iPhonie.

Ktoś pamięta nazwę tego programiku?

Z góry dzięki za pomoc Mariusz

Zenek Zbig

Jun 5, 2024, 10:34:04 AMJun 5
to Fu...@googlegroups.com
Czy chodzi o ExcelContactsLite, kiedyś z niego korzystałem i pamiętam, że był zsynchronizowany z Dropbox.

Jerzy
,
Wysłane z iPhone'a

> Wiadomość napisana przez Mariusz Nowak <m.ka...@gmail.com> w dniu 05.06.2024, o godz. 11:02:
>
> Przypomniało mi się, że kiedyś był programik pozwalający eksport kontaktów do pliku, a następnie inport ich na nowym iPhonie.
>
> Ktoś pamięta nazwę tego programiku?
>
> Z góry dzięki za pomoc Mariusz
>
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Funio”.
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
> [...]

Mariusz Nowak

Jun 5, 2024, 10:37:45 AMJun 5
to Fu...@googlegroups.com
Dzięki!

Już mam to co chciałem; czyli udało mi się odzyskać jak mi się wydaje
wszystkie kontakty. Nie wiem tylko dlaczego po włączeniu kontaktów w
icloud  nie synchronizują się wszystkie, to znaczy te zapisane niedawno
nie kopiują się do chmury icloud. Czy musiałbym jakoś gdzieś uruchomić
zapisanie ich na icloud?

W dniu 05.06.2024 o 16:33, Zenek Zbig pisze:
Pozdrawiam, Mariusz Nowak

Tomasz Malinowski

Jun 6, 2024, 3:26:22 PMJun 6
to Funio

Cześć,

sprawdź w ustawieniach kontaktów, które konto jest domyślne? Nowotworzone wizytówki są umieszczane na koncie ustawionym jako domyślne podczas zapisywania kontaktu i pozostają na nim po ew. zmianie danych.

Tomasz Malinowski