iPhone, sieć domowa i dysk sieciowy jak się do niego dostać>?

Mariusz Kalitka

to Fu...@googlegroups.com
Witam!

Czy ktoś wie i powie w jaki sposób mógłbym z iPhone'a dostać się do
dysku podłączonego do rutera?
W ogóle jest taka możliwość?
W ustawieniach rutera mam jakieś opcje dotyczące icloud, ale nie wiem
czy je tykać.
Za odpowiedź dzięki!

--
Pozdrawiam, Mariusz Kalitka
"Uwaga! Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.

---

Jacek Rogalski

to Fu...@googlegroups.com
co to za router i czy wpięty dysk do usb routera

to Fu...@googlegroups.com
ja używam tegodo sieci , nie pamiętam ceny tego ale mi się sprawdza
https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=608738784&mt=8

to Fu...@googlegroups.com
Tak dysk podpięty do USB routera.
W sieci domowej wszystkie komputery widzą go bez problemu i mają do
niego dostęp.
Może na iPhone musiałoby być jakiś soft zainstalowany?

Mariusz Kalitka

to Fu...@googlegroups.com
Dzięki! Sprawdzę to. Zapewnie menu po angielsku?

Jacek Rogalski

to Fu...@googlegroups.com
mariusz się zapisz na whatsappową grupę tyflostancja

to Fu...@googlegroups.com
A to trzeba chyba jakiś programik instalnąć i swój numer tel udostępnić co?

Baśka

to Fu...@googlegroups.com
Hello,

Ja do dysku WD dostaję się przez dedykowaną aplikację. Warto sprawdzić
jaka aplikacja jest proponowana do Twego dysku.

Pozdrawiam
Baśka

--
Zwracam się z prośbą o pomoc w uzbieraniu środków na szkolenie mojego psa przewodnika o imieniu Fokus. Będę
wdzięczna za wskazanie w formularzu rozliczenia podatkowego nr KRS: 0000050285, z podaniem celu szczegółowego: 1% Barbara Szymańska.

Mariusz Kalitka

to Fu...@googlegroups.com
Dzięki za podpowiedź.

Jacek Rogalski

to Fu...@googlegroups.com
mariusz napisz co to za router

to Fu...@googlegroups.com
mariusz pisze-
A to trzeba chyba jakiś programik instalnąć i swój numer tel udostępnić co?

jr-program to whatsapp a co do numeru to tak trzeba, ale spójrz na to z tej
strony że jest tam nas ponad 60 osób w większości iphonowców i każdy
udostępnił numer...i w porównaniu do obiekcji korzyści są bez porównania
większe ..

Mariusz Kalitka

to Fu...@googlegroups.com
A ma to jakieś znaczenie jaki jest to router?

Mr Mongoose

May 21, 2024, 5:17:56 AMMay 21
to Funio
Érdekes, mert hasonló problémába ütköztem, amikor megpróbáltam bejelentkezni a kedvenc játékoldalamra. Szerencsére, akkor megoldotta a saját, és képes volt játszani a kedvenc játék, és összekapcsolják az üzleti örömmel

суббота, 8 августа 2015 г. в 14:12:03 UTC+3, Mariusz Kalitka:

Sami Baceri

May 21, 2024, 7:46:34 AMMay 21
to Funio
Az engedély nagyon fontos egy online kaszinóban. Mert világossá teszi, hogy a kaszinó a játék becsületes elvei szerint működik. Látható a főoldalon az online kaszinó vagy. a támogatás segítségével. Személy szerint az https://kaszinomagyar.com/sportfogadasi-oldalak/ platformon már a legelején meg voltam győződve erről, és biztosíthatom Önöket, hogy valóban őszintén cselekszik

вторник, 21 мая 2024 г. в 12:17:56 UTC+3, Mr Mongoose: