پسورد اکثر پایگاه ها به روز شد- قابل توجه اعضای ویژه از دست ندهید از بهترین پایگاهها

متن کامل مقالات

to fullte...@googlegroups.com

Known Unknown

to fullte...@googlegroups.com
سلام

آقا ی مهدیزاده  این پسوردهای جدید رو که گذاشتی با هیچ کدامش نمیشه دانلود کرد و نه میشه مقاله گرفت. مثلا همین مورد آخر در مور پایگاه reaxys رو که گذاشتی وارد سایت میشه و پروکسی رو دور می زنه ولی نه مقالات wiley  و نه مقالات springer  قابل دسترسی هستن.همش پولی هست !!!!!!!!!! همچنین یوزر و پسورد دانشگاه monmouth نیز اصلا جواب نمیده!!!!!!!! بهتره که شما هم خودت یه امتحانی بکنی... حقیقتا از روزی که من عضو ویژه شدم هنوز یک مقاله نتونستم بگیرم!!!!!!!! و تمام پسوردها اصلا کار نمی کنن. بی زحمت یه فکری به حال این وضع کنید و یا اینکه راهنمایی کنید که کجای کار اشکال داره. در ضمن موندم چه طور هنوز یک روز از گذاشتن یوزر و پسورد جدید نگذشته هیچ کدومش کار نمیکنه!!!؟

2013/5/2 متن کامل مقالات <fullte...@googlegroups.com>

--
موفق و پیروز باشید
فول تکست 1000

ali dehqan

to fullte...@googlegroups.com
با سلام
لطفا نحوه عضو شدن را اعلام کنید.
مرسی

Fulltext

to fullte...@googlegroups.com

سلام
اشپرینگر رو چک کردم کار میکنه فقط سطح دسترسی به کار تخصص شما نمیاد. همانطور که قبلا گفتم نیازی نیست نشون بده که شما لاگین شدید تو پایگاه. پس از ورود پسورد و وارد شدن به پایگاه فقط آدرس بار رو چک کنید. بعضی موارد با استفاده از آنتی فیلتر مناسب مانند هات اسپات شیلد که بتونه فایل های سایز بالا رو دانلود کنه آیپتونو تغیر بدید

در جمعه 3 مهٔ 2013، ساعت 11:47:27 (UTC+4:30)، Known Unknown نوشته:

Fulltext

to fullte...@googlegroups.com, fullte...@googlegroups.com
Ieee مان ماوس هم چک شد کار میکنه همون طور که گفتم این پیغام یعنی اینکه موسسه شما نخریره

This content is outside your institutional subscription

در پنجشنبه 2 مهٔ 2013، ساعت 21:39:27 (UTC+4:30)، متن کامل مقالات نوشته: