frisbee v ut. 21.7.?

1 view

Matej Bohac

Jul 21, 2009, 5:51:44 AM7/21/09
to fri...@googlegroups.com
zdar,
pta se me Petra, jestli nahodou dneska neni frisko. Abych rekl pravdu,
vubec me nenapadlo, ze by melo byt, ale pro jistotu se ptam tady.

Madal

Michael Nekula

Jul 21, 2009, 5:55:06 AM7/21/09
to fri...@googlegroups.com
ja bych si klidne zahral. az nas bude aspon 10 tak vyrazime;)

Ondra Sramek

Jul 21, 2009, 6:40:00 AM7/21/09
to fri...@googlegroups.com
ja bych si taky zahral;-) tak uz jsme 2, jeste 8;-)

Ondřej Nejedlý

Jul 21, 2009, 6:53:56 AM7/21/09
to fri...@googlegroups.com
Já bych si taky rád zahrál, bohužel jsem ale v práci, takže nemůžu. Takže jste pořád jen 2 a 8 zbývá. I když pokud se Petra ptá jestli je frísko asi by chtěl jít taky takže jste spíš 3 :-)
Turbo

> Od: Ondra Sramek <on...@toulky.net>
> Předmět: [frisbee] Re: frisbee v ut. 21.7.?
> Datum: 21.7.2009 12:43:33
> ja bych si taky zahral;-) tak uz jsme 2, jeste 8;-)

Petra

Jul 22, 2009, 6:28:19 PM7/22/09
to frisko
A co takhle frísko zítra? (Respektive dnes?)
Já chápu, že jsem otravná, ale když má člověk prázdniny, tak je snadné
se nudit:-)
No stejně nás asi nebude dost, ale někdy by to stálo za to se opravdu
sejít...

Ondra Sramek

Jul 22, 2009, 7:41:48 PM7/22/09
to fri...@googlegroups.com
to uz se asi takhle narychlo nesejdem, ale muzeme se pokusit domluvit treba na pristi pondeli, utery nebo ctrvtek (streda je volej). ale chce to opravdu minimalne 8 lidi, idealne 10 a vic
krup