Frisbee v nedelu

1 view

vlado randa

to fri...@googlegroups.com
nazdar mili spoluhraci,
dnes som isiel po letnej a hrala tam skupinka 8 anglicky hovoriacich chalosov frisbicko, tak som sa pridal. v tom snehu to ma teda svoje caro.

kadzopadne, hravaju kazdu nedelu od 14,00 a privitaju kohokolvek kto si chce zahrat.
takze, komu sa z vas chce, pridte v nedelu o tyzden na letnu na stare miesto. sneh nevadi, navleky pomozu.

ja tam budem.

zdravi vas
vlado

Ondrej Sramek

to fri...@googlegroups.com
zdar vsici
nejak jsme letos vubec nezahajili frisbee sezonu...
nechteli byste si jit zahazet aspon treba zitra navecer?
ondra/krup

petr

to frisko
Ahoj,
ja mam bohuzel poraneny zapesti, takze jsem letos frisbee nesvolaval.
Doufam, ze na podzim (nebo snad i behem leta) se to povede.
Petr