23.6.

Skip to the first unread message

Matej Bohac

23 June 2009, 4:44:58 am23/6/09
to fri...@googlegroups.com
Zdar, svoji dnesni ucast vidim blede, anzto jeste asi tou dobou budu v
klubovne balit naradi. Kdybych to nahodou stih, tak prijdu, to se vi,
ale asi spis nestihnu. Tak prijmete moji omluvu.
Madal

Jan Votapek

23 June 2009, 4:49:24 am23/6/09
to fri...@googlegroups.com
Ahojte,
vim ze je to blba vymluva,ale omv ma v tomhle pocasi kaslicek a rymicku a nemuze vylezt zpoza topeni =).Doufam ze to beze mne zvladnete

Ondrej Sramek

23 June 2009, 7:23:17 am23/6/09
to fri...@googlegroups.com
no ja mam tendenci se na to proste dneska vykaslat kvuli hnusnymu pocasi
a blatu... zadna originalnejsi vymluva me nenapada;-) veci mam sebou ale
jestli bude takhle hnusne tak se na to nejspis vybodnu

Petr Turek

23 June 2009, 8:49:38 am23/6/09
to fri...@googlegroups.com
no i ja mam pri pohledu z okna rozpacity dojem. A bez ohledu na rymicku pujdu do klubovny balit plachty = frisko dnes vypustim

tatouch