Pondělní frisbee pokračuje!

Petra

to mini...@googlegroups.com, "Věšák", Magyal, Ufon, Rarášek, "Smugi", Hančí, Tibor, Koumes, Ondra, Hroch, "Aleš", Johy, Ahalbert, "Pilly", Ondra Pilat, Matěj, "Marquee", Marťa, "Lex", Sebulba, Vlk, Čoči, Magda, Marika -, Jmelí -, Bibi -, Lapin -, Radim -, "Mat", Pat, Srn, Marek, Lukáš Brychta, Honza Kaczor, Edvard, MysickaMys, jakub...@gmail.com, simp...@gmail.com, Filip Ge, stary koreni, Jan Martinec, and...@email.cz, fri...@googlegroups.com
Ahoj všichni sportuchtiví,
konečně jsem si našla čas na zorganizování frisbee. Snad se nám podaří navázat na to před prázdninami.
Přijď v pondělí 19. 9. v 16.00 na Letnou, tam, jako vždycky. Zahájíme podzimní pondělní fríska. Těším se na tebe!

Prosím, napiš, jestli dorazíš. Pokud by někdo z vás nevěděl, co znamená "tam, jako vždycky", nechť napíše. Mobil na mě: 774 535 367.

Petra