poslední frisbee před prázdninami

Petra

to mini...@googlegroups.com, "Věšák", Magyal, Ufon, Rarášek, "Smugi", Hančí, Tibor, Koumes, Ondra, Hroch, "Aleš", Johy, Ahalbert, "Pilly", Ondra Pilat, Matěj, "Marquee", Marťa, Kája, "Lex", Sabro, Sebulba, Vlk, Čoči, Magda, Marika -, Jmelí -, Bibi -, Lapin -, Radim -, "Mat", Pat, Srn, Marek, Lukáš Brychta, Honza Kaczor, Edvard, MysickaMys, jakub...@gmail.com, simp...@gmail.com, Filip Ge, stary koreni, Jan Martinec, and...@email.cz, fri...@googlegroups.com
Krásné dobré jitro,
kdo z vás dorazí na pondělní frisbee (27. 6. od 16.30)? Abychom věděli, jestli máme vůbec někdo chodit... Prosím, odpovídejte mně, abychom nespamovali, já pak pošlu echo, jestli se frisbee uskuteční.
Já osobně ještě bohužel netuším...

Petra (Zí)

Omlouvám se těm, kterým mail přijde víckrát:-)