مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه

iraj honardan

to Friends-of-...@googlegroups.com
مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه

mara beboos-khatereh parvaneh.mp3

iraj honardan

to Friends-of-...@googlegroups.com
درود دوست عزیزم
ابتدا خواستم از جسارت خود که پاسخ را عمومی عرض میکنم پوزش بخواهم چون فکر کردم عزیزان هم شاید نظری داشته باشند - از دقت جنابعالی خیلی مسرورم و شاید حق همین باشد که فرمودید چون این آهنگ در حدود یکسال قبل از دوستی دریافت نمودم که فقط با اسم خواننده پروانه نامگذلری شده بود و من خاطره را اضافه نمودم - باز هم صمیمانه متشکرم و تصحیح میکنم - ارادتمند - هنردان

to friends-of-...@googlegroups.com
به یاد دوست
mara beboos-khatereh parvaneh.mp3

artin20

to دوستان راديو گلها

درود،

دوست گرامی‌،این خانم،پروانه هست و نه خاطره پروانه.آرتین