درخواست آهنگ رعنا

amir

to دوستان راديو گلها
سلام دوستان من سالهاست دنبال آهنگی قدیمی می گردم بنام رعنا البته نه از
خانم ضرابی با مضمون زیر : این زنگ سر و اون زنگ سر رعنا .رعنا پیش و من
پشت سر رعنا ، قربان چشم مست تو رعنا ، سیاه می پرست تو رعنا .... و الی
آخر ممنون می شم اگه کسی لا اقل اسم خواننده رو بهم بگه .

artin20

to دوستان راديو گلها
doste aziz in Tarane ra Elahe khandeh dar Albomhaye Elahe mitavanid
beshnavid.adres:
http://www.4shared.com/account/dir/3515858/a3955e0/sharing.html?rnd=81

shad bashid artin az alman

Paul Houshang Jahanpour

to amir...@gmail.com, دوستان راديو گلها
دوست عزیز من این آهنگ را با صدای آقای رشید مستقیم و هم با صدای خانم الاهه  دارم اگر بخواهید بریتان میفرستم دوستدار شما هوشنگ

nasser foroughi

to amir...@gmail.com, friends-of-...@googlegroups.com
سلام
این اهنگ در برنامه گل های صحرایی شماره 13 توسط
زنده یاد خانم الهه اجرا شده است
بنظر میرسد اصل اهنگ  قبلا توسط هنرمند دیگری خوانده شده  است
بدرود

to دوستان راديو گلها, amir...@gmail.com
سلام دوست عزیز
ممنون میشم اگر اون آهنگ رو برای منم ارسال بفرمکایید. آهنگ رعنا با صدای خانم الهه.من برای مادرم دنبال این آهنگم و پیداش نکردم الان به طور ناگهانی با متن ایمیل دوستان برخورد کردم که اونها هم دنبال این آهنگ بودن و شما فرموده بودید این آهنگ و دارید.
ممنون میشم اگر برای منم بفرستید.
با سپاس