Banamasalanlatma720pizle

1 view

Lucile Mu

Bana Masal Anlatma: Suriçi'nde Aşk ve Macera
Bana Masal Anlatma, 2015 yılında vizyona giren ve Leyla ile Mecnun'un senaristi Burak Aksak'ın yazıp yönettiği bir komedi-dram filmidir. Film, İstanbul'un Suriçi semtinde yaşayan ve dolmuş şoförü olan Rıza ile eli değdiği her şeyi güzelleştiren Ayperi'nin hikayesini anlatıyor. Bana Masal Anlatma izlemek için Google Play üzerinden filmi satın alabilir veya kiralayabilirsiniz. Bana Masal Anlatma 720p izle seçeneği de mevcuttur.

Bana Masal Anlatma Konusu
Filmde, Rıza (Fatih Artman) babasının ölümünden sonra mahallesinde dolmuş şoförlüğü yaparak hayatını sürdüren iyi kalpli ve çekingen bir gençtir. Mahallelinin gözbebeği olan Rıza, kızlar konusunda pek başarılı değildir. Bir gün mahalleye yeni taşınan Ayperi (Hande Doğandemir) ile tanışır ve hayatı değişir. Ayperi, el attığı her şeyi güzelleştiren masal kahramanı gibi bir kızdır. Rıza, Ayperi'ye aşık olur ve onun peşinden giderken kendini macera dolu bir hikayenin içinde bulur.

banamasalanlatma720pizle

DOWNLOAD https://t.co/rUFT136mTf

Bana Masal Anlatma Oyuncuları
Filmin başrollerinde Fatih Artman ve Hande Doğandemir yer alırken, yan rollerde Cengiz Bozkurt, Devrim Yakut, Tarık Ünlüoğlu, Erdal Tosun, Berat Yenilmez, Sadi Celil Cengiz, Cihan Ercan, Burcu Biricik, Ercan Yazgan gibi isimler vardır. Filmin konuk oyuncuları ise Gökçe Bahadır ve Gürkan Uygun'dur.

Bana Masal Anlatma Yorumları
Bana Masal Anlatma, hem komedi hem de dram unsurları içeren bir film olarak izleyicilerden olumlu yorumlar aldı. Film, IMDb'de 7.5 puan alırken, Google Play'de 4.5 yıldız aldı. Filmin senaryosu, oyunculukları, yönetimi ve müzikleri beğenildi. Filmin eğlenceli ve duygusal sahneleri de izleyicilerin ilgisini çekti. Bana Masal Anlatma yorumları için Google Play veya Filmgom sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Bana Masal Anlatma Fragmanı
Filmin fragmanını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.

Bana Masal Anlatma İzleme Seçenekleri
Bana Masal Anlatma izlemek için birçok seçeneğiniz vardır. Film, Google Play dışında da FilmMAX, WFilmizle gibi online film izleme sitelerinde de bulunmaktadır. Bana Masal Anlatma 720p izle seçeneği ile filmi yüksek kalitede izleyebilirsiniz. Ayrıca filmi DVD veya Blu-ray olarak da satın alabilir veya kiralayabilirsiniz.

Bana Masal Anlatma Filminin Ödülleri
Bana Masal Anlatma, hem eleştirmenlerden hem de izleyicilerden beğeni toplayan bir film olarak birçok ödüle aday gösterildi ve bazılarını kazandı. Film, 2016 yılında 22. Sadri Alışık Tiyatro ve Sinema Oyuncu Ödülleri'nde En İyi Komedi Filmi Ödülü'nü aldı. Ayrıca filmdeki rolüyle Hande Doğandemir, 2016 yılında 18. Uçan Süpürge Kadın Filmleri Festivali'nde Genç Cadı Ödülü'ne layık görüldü. Film, ayrıca 2016 yılında 43. Pantene Altın Kelebek Ödülleri'nde En İyi Komedi Filmi ve En İyi Erkek Oyuncu (Fatih Artman) dallarında aday gösterildi.

Bana Masal Anlatma Filminin Müzikleri
Filmin müzikleri de film kadar beğenildi ve dinleyiciler tarafından ilgi gördü. Filmin müziklerini Burak Aksak'ın kardeşi olan Ozan Özden yaptı. Filmin soundtrack albümü 2015 yılında M.O.B Entertainment tarafından yayınlandı. Albümde filmin tema müziği olan Bana Masal Anlatma şarkısının yanı sıra, filmin sahnelerinde kullanılan diğer şarkılar da yer aldı. Albümdeki şarkıların bazıları şunlardır:

Size XXL - Stap
Yalan - Sibel Can
Yarım Kalan Aşk - Nil Karaibrahimgil
Senin Olmaya Geldim - Ebru Gündeş
Seni Seviyorum - Yonca Lodi
Yaz Yaz Yaz - MFÖ

Bana Masal Anlatma Filminin Eleştirileri
Bana Masal Anlatma, hem komik hem de duygusal bir film olarak eleştirmenlerden de olumlu yorumlar aldı. Film, Rotten Tomatoes'da %62'lik bir ortalama ile taze olarak değerlendirildi. Filmdeki oyunculuklar, senaryo, yönetim ve mizah övüldü. Filmin eleştirilerinden bazıları şöyledir:

"Bana Masal Anlatma, Burak Aksak'ın Leyla ile Mecnun'dan sonra yine kendine has bir üslupla yazdığı ve yönettiği bir film. Film, sıradan bir mahallede yaşayan iki gencin aşkını anlatırken hem güldürüyor hem de duygulandırıyor. Oyuncuların performansları da çok başarılı."

- Alper Turgut, Antrakt Sinema

"Bana Masal Anlatma, Türk sinemasının son yıllarda çıkardığı en iyi komedi filmlerinden biri. Film, hem eğlenceli hem de samimi bir hikaye sunuyor. Filmdeki karakterler ve diyaloglar çok canlı ve gerçekçi. Film, izleyiciyi hem kahkahaya boğuyor hem de hüzünlendiriyor."

- Kerem Akça, Beyazperde

"Bana Masal Anlatma, Burak Aksak'ın imzasını taşıyan bir film olarak beklentileri karşılıyor. Film, sadece bir komedi filmi değil, aynı zamanda bir aşk filmi de. Filmdeki oyuncuların uyumu ve kimyası çok iyi. Film, hem eğlenmek hem de duygulanmak isteyenler için ideal bir seçim."

- Burçin Aygün, SinemaTürk

Bana Masal Anlatma Filminin Sonu
Filmde, Rıza ve Ayperi arasındaki aşk engellere rağmen devam eder. Rıza, Ayperi'nin babası Timur'un (Tarık Ünlüoğlu) borcunu ödemek için kendini feda eder ve hapishaneye girer. Ayperi ise Rıza'yı beklemeye karar verir ve ona mektuplar yazar. Rıza hapisten çıktığında Ayperi onu karşılar ve mutlu sona ulaşırlar.

Bana Masal Anlatma: Suriçi'nde Aşk ve Macera
Bana Masal Anlatma izle seçeneği ile bu güzel filmi kaçırmayın. Bana Masal Anlatma 720p izle seçeneği ile filmi yüksek kalitede izleyebilirsiniz. Bana Masal Anlatma full izle seçeneği ile filmi kesintisiz olarak izleyebilirsiniz. Bana Masal Anlatma filmi ile hem gülecek hem de duygulanacaksınız.

Bana Masal Anlatma is a comedy-drama film that tells the story of Rıza and Ayperi, two young people who fall in love in a simple neighborhood in Istanbul. The film is written and directed by Burak Aksak, and stars Fatih Artman and Hande Doğandemir. The film is praised for its humor, emotion, script, direction, and music. The film also won several awards and received positive reviews from critics and audiences. Bana Masal Anlatma is a film that will make you laugh and cry at the same time. If you want to watch this beautiful film, you can find it on Google Play, FilmMAX, WFilmizle, or other online platforms. You can also watch it in high quality with Bana Masal Anlatma 720p izle option. Don't miss this film that will touch your heart and soul. Bana Masal Anlatma izle and enjoy!

a8ba361960