Webmail via proxy

Wim Scherpenzeel

Hoi

Kent iemand het volgende probleem, en belangrijker: is er een oplossing
voor?

Ik gebruik een PC met permanente internet toegang in combinatie met een
tweede PC. De eerste PC werkt als proxy voor de tweede. Ik kan elke internet
pagina zonder problemen openen op de tweede PC behalve de TMF webmail pagina
van mijn account.

Ik krijg het inlogscherm nog wel goed binnen, maar na het invullen van het
password wordt het plaatje 'webmail.gif' opgehaald, dat duurt minutenlang en
dan krijg ik een time-out, of een 404 etc. Doe ik daarna refresh dan krijg
ik ofwel de inbox ofwel een verder lege pagina waarop alleen maar staat
'FORBIDDEN'.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Wim