Sajti "Save the Internet" në Shqip

Besnik

to free-softwar...@googlegroups.com

Tungjatjeta,

Sajti i kushtohet fushatës për të ndikuar në votimin e 24 Shkurtit mbi Aktin Rregullator të propozuar.
Në lojë është Asnjanësia në Rrjet, koncept i cili e ka bërë Internetin aq demokratik dhe të hapur, sa është sot.
Por, më mirë se sa me fjalët e mia, të gjitha këto shpjegohen atje:   Save the Internet

Titrat e videos kryesore të sajtit, asaj që flet për Asnjanësinë Në Rrjet, i gjeni këtu. Meqë aksioni i videos duhet
ndjekur me kujdes, titrat nuk janë rruga më e mirë për të dhënë mesazhin. Idealja do të ishte dublimi. Megjithatë,
më mirë me titra, se sa pa to.

të fala,
Besnik