Skärgårdsskjutning

Gunnar Lindberg

to Pauli Terho, Nicolas Sahlqvist, Chris C, anti-vape...@googlegroups.com, dazo...@gmail.com
Hej!

Apropå artikeln om skjutning i skärgården. Jag har talat med Anna-Lisa
Björneberg, representant för IKFF. Det var hon som skickade artikeln
till Pauli. Helst vill hon få in artikeln i GP denna vecka. Pauli,
Chris, Dana och jag godkänner innehållet och jag tror och hoppas att
även Nicolas gör så.

Så har vi namnfrågan. Jag tycker att vi kallar oss ”Occupy Göteborg –
Fredsgruppen”, vilket Nicolas föreslog. Om vi kommer på ett bättre
namn så kan vi byta senare.

Jag skickar nu mejl till dem som jag har nämnt och också till
Anti-vapengruppen. Svara idag är ni snälla så åtar jag mig att svara
Anna-Lisa direkt.

Pauli Terho

to Gunnar Lindberg, Nicolas Sahlqvist, Chris C, anti-vape...@googlegroups.com, dazo...@gmail.com

Pratade med Gunnar och nu har jag meddelat Anna-Lisa om att Occupy
Göteborg – Fredsgruppen vill stå med i GP-artikeln.
En dold kopia är skickad till gruppen också som numera är Fredsg...@googlegroups.com

Pauli

Orkideh Mohseni

to fredsg...@googlegroups.com