Salut!

4 views
Skip to first unread message

rphilipg...@gmail.com

unread,
Apr 12, 2007, 6:45:31 PM4/12/07
to Francophone Philippines
Salut mes amis!

rphilipg...@gmail.com

unread,
Apr 13, 2007, 2:29:28 AM4/13/07
to Francophone Philippines
les gars!! parlons-nous! ne soyons pas timide... :D

On Apr 13, 6:45 am, rphilipgutier...@gmail.com wrote:
> Salut mes amis!

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages