Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Quelqu'un en sait-il plus sur ce phénoméne ?

0 views
Skip to first unread message

robby

unread,
Jun 6, 2009, 7:33:14 AM6/6/09
to
Sylvain a �crit :
> http://www.doubitchou.com/fontaine-de-sable-en-arabie-saoudite.html

du gaz, peut-etre ?

mais pourquoi poster tj tout sur physique plutot que dans le bon forum ?
-> Xpost sur fr.sci.geosciences.


--

Fabrice

Florian

unread,
Jun 6, 2009, 6:15:29 PM6/6/09
to
robby <m...@pla.net> wrote:

Tr�s probalement une poche naturelle de gaz qui s'est rompue.


--
Florian - http://www.entartometre.com
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed.
Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being
self-evident - Arthur Schopenhauer

0 new messages