ELSEWHERE...

MELMOTH

I invite those who despair of the melodramatic vacuity of FRAM to come
on news:fr.rec.music.classical.recordings, infinitely more alive...
Which, let's agree, is not difficult, isn't it... And to savor there my
passionate and roborative Interventions, full of Grace and Relevance...

Julien Duconlajoie

Et moi , je t'invite, si ce forum ne te plait pas, à ne pas en dégouter
les autres... surtout pour nous communiquer tes attaques en Anglais!
Cela doit faire style ou genre , comme disent les jeunes !