FotoTiryaki Fotoğraf Paylaşım Sitesi ve Forumu'nun
çok çok geç kalmış olsa da 15 sene sonra değerli arkadaşım ve uzun süre
FotoTiryaki'nin Editörlüğünü yapan Sn. Mutlu Topaloğlu ve mesai
arkadaşları (Bu güzel jestleri, düşünce ve tekliflerinden dolayı gönül
dolusu teşekkür ederim) tarafından hazırlanan çalışmalardan seçimimi
yaparak Ocak 2021 itibariyle kullanılmaya başlanmıştır. Örneği bir alk
satırda eklenmiştir. Zaman içinde gönderilen farklı çalışmaları da
deneyerek değiştirebilirim.
Ayrıca yeni yapılan çalışmada (benim çok içime sinen ve güzel bir netice
olarak gördüğüm) Favicon eklenmiştir. Bugüne kadar Favicon olarak
kullandığımız Türk Bayrağı, fotoğraf makinesi imgesiyle
değiştirilmiştir. Artık tarayıcıdaki ekran görüntüsü aşağıdaki örnekteki
gibi olacaktır.
Forum sayfası logosu aşağıdaki örnekte olduğu gibi değiştirilmiştir.
Saygılarımla...