Fråga om Magnuson och Svensson

Andreas Lindahl

to foton...@googlegroups.com

Hej,

Jag undrar om någon annan stött på ”Magnuson och Svensson”, förmodligen en fotoateljé verksam under det förra seklets första årtionden, oklart var. Mer har jag inte kunnat komma fram till på egen hand. Jag tar tacksamt emot allt som kan ge bilden, en bild föreställande något slags facklig styrelse, en kontext.

Vänliga hälsningar,

Andreas Lindahl
Arkivassistent, fotoarkivering

TAM-Arkiv, Alvik

Ulrika Hoffman

to foton...@googlegroups.com

Hej Andreas!

Har du möjlighet att fotografera bilden med mobiltelefon eller liknande, så att man kan se en signatur-eller en ort?

Mvh

Ulrika

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "Kulturhistorisk fotografi" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till fotonatverk...@googlegroups.com.