Pár věcí ohledně gVS

Zdeněk Materna

to fotogra...@googlegroups.com, Pavlík, kap...@fenix.skauting.cz, Jan Fischer
Ahoj,

píšu ohledně pár věcí týkajících se gVS. A rád bych znal váš názor.

1) Na srazu K+K zmínil Pytlík, že by to chtělo lepší adresu. S tím souhlasím. Ale jakou? Nějaké nápady? Co koupit třeba galerie-vs.cz s tím, že soubory by zůstaly na serveru ponorky? Cena za cz doménu je cca 200 Kč ročně, možná už míň.

2) Bohužel se nepodařilo úplně ohlídat, aby se do galerie vkládaly soubory pouze v požadovaném rozlišení. Měl jsem za to, že když na to jednou někoho upozorním, pochopí to. Očividně ne. Na druhou stranu mě to vedlo k zamyšlení - ono některé starší digitály námi požadované rozlišení ani neměli, případně může být problém naskenovat v požadované kvalitě klasické fotografie. A protože si myslím, že by byla škoda o řadu (mírně historických) fotek přijít, navrhuji toto. Fotky v rozlišení > 6 Mpix označit speciálním tagem - něco jako "HD" :-) Díky tomu by bylo možné při výběru požadované fotky odfiltrovat ty s nedostatečným rozlišením.

To je ode mě vše. Pokud máte někdo další připomínky či návrhy jak vylepšit gVS, sem s nimi!

PS: Pytlíku, tagy z galerie vyhledávače indexují. Např. na dotaz "pramice vodních skautů" je v googlu galerie první... Viz. http://tinyurl.com/7ltsf7f

Zdenda