Proof-reading për faqet e site-it DLD - Dita e Lirisë së Dokumenteve

Besnik_b

to fos...@googlegroups.com
Tungjatjeta,

Te lista e përkthyesve të FSFE-së kam postuar dje diku te 117 faqe të shkurtra përkthim i pjesëve përbërëse  të site-t mbi Ditën e Lirisë së Dokumenteve. Do t'u isha mirënjohës kujtdo që bën një proof-reading për to. Më e mira do të ishte që përfundimet të jepeshin te lista e postimeve
të përkthyesve të FSFE. Nëse dikush ka nevojë për ndihmë për t'u regjistruar dhe gjetur rrjedhën përkatëse, mund të më thotë.
Por edhe e bërë këtu, në këtë listë, prapë bën punë.

Të fala
Besnik

N.B. Cilido i interesuar le të m'i kërkojë dhe ia nis me email. Kam përshtypjen që këtu nuk i postoj dot.