FW: Com tira endavant l'àliga calba americana la seva progènie (live webcam)

已查看 7 次
跳至第一个未读帖子

Montse Bau Puig

未读,
2015年3月2日 07:06:482015/3/2
收件人 FORUM SOM

Hola,

aquí teniu aquest article de cites ornitològiques del segle XIX molt interessat!

Mon

From

Hola
sobre un article meu  històric divulgatiu dels ocells menorquins del XIX i la relació amb climes originats per volcans. L'article està penjat en el meu apartat del Research Gate, i l'accès directe a l'article és:

https://www.researchgate.net/publication/272294362_Colds_birds_volcanoes_and_priests_chronicle_of_birds_of_Menorca_in_the_first_half_of_the_nineteenth_century._Paper_write_in_catalan._Freds_ocells_volcans_i_capellans_crnica_dels_ocells_menorquins_a_la_primera_meitat_del_XIX

--
Xavier Ferrer, PhD
Profesor titular de Zoogeografía

Javier

未读,
2015年3月3日 05:13:232015/3/3
收件人 forumsom
Moltes gracies Montse

Xavi

From: blau...@hotmail.com
To: foru...@googlegroups.com
Subject: [forumSOM] FW: Com tira endavant l'àliga calba americana la seva progènie (live webcam)
Date: Mon, 2 Mar 2015 12:06:46 +0000
Has recibido este mensaje porque estás suscrito a Grupo "forumSOM" de
Grupos de Google.
electrónico a foru...@googlegroups.com
Para anular la suscripción a este grupo, envía un mensaje a
forumsom+u...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/forumsom?hl=ca.

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a forumsom+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Toni Escandell

未读,
2015年3月3日 07:15:082015/3/3
收件人 foru...@googlegroups.com
Molt interessant!!. Gràcies Montse.

Toni Escandell

[...]

 Antes de imprimir este e-mail, piensa bien si es necesario hacerlo. Una tonelada de papel implica la tala de 15 árboles. Cuida el medio ambiente.

Toni Escandell
PaleârticaFilms
tel. 971368639
www.paleartica.com