ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ

5 views
Skip to first unread message

Γιώργος Παντοσίτης

unread,
Apr 28, 2013, 7:23:30 AM4/28/13
to forum_team...@googlegroups.com
Στην ενότητα με το calendar  εκεί που λέει για τις αργίες μπορείτε να μου εξηγήσετε λίγο πως ακριβώς γίνεται ??

ba1...@uom.edu.gr

unread,
Apr 28, 2013, 7:32:09 AM4/28/13
to forum_team...@googlegroups.com
Πατάς σε ένα σημείο πάνω στο calendar , επεξεργασία συμβάντος, τσεκάρεις το ολοήμερο και γράφεις ποια μέρα είναι πχ 25η Μαρτίου ορίζεις την ημερομηνία και τελος νομίζω ότι έτσι γίνεται

NTARIA FILIPENKO

unread,
Apr 28, 2013, 7:49:53 AM4/28/13
to forum_team...@googlegroups.com
Είναι σαν ένα δεύτερο ημερολόγιο με τις επίσημες αργίες. 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages